mandag 23. mai 2011

Hvor lenge må jeg leve sånn?

Hvor fæen skal jeg starte? 


Begynner med noe positivt.


Logoen er ferdig. 


Av denne karen.
Bilde er ikke fikset. 
Han er gul.
Men kul.






Håndverkeren er på plass.


Moteguruen / god kompis av eieren var 
visst egentlig utdannet snekker.




Oslo Tv vil lage en reportasje om eieren min som åpner MEG.
Det er fett.
           

Cafe Sør ga eieren min og meg en kaffemaskin og kasse.
Gråsias storebror.

      
Toalettet skal snart bli bygget inn.



NÅ..
Over til det jeg ville si.




Dere vet hva folk sier? Det opplegget med at; den som venter, venter ikke forgjeves.


PISSPREIK!


Jeg venter på at plan og bygg skal godkjenne meg som serveringssted, og akkurat nå føles ventingen litt forgjeves. 

Eieren min kom inn i dag med krokodilletårer å sa;

"Tror kanskje ikke du åpner før oktober / november."

Jeg er knust. 


Se på meg. 


Nei, nei. SE PÅ MEEEEEG?

Vet dere hvordan det føles å stå opp 
hver dag å se sånn ut?

I går drømte jeg at jeg datet en fin resturant borti gata.
Det er alltid en drøm. 
Alltid.




Eieren min sier at jeg ikke skal bry meg om hva andre syns.



Men se på han


I REST MY CASE BRADDAS.





Fred ut
Hygge


3 kommentarer:

  1. Jeg måtte åpne en blogg for å legge inn den kommentaren der.

    SvarSlett
  2. for en slem eier du har! krokodilletårer! :P

    SvarSlett