fredag 13. mai 2011

Bar til bar runde.


Han hårete fyren og min dyktige markedsfører, Kristin, var på en nyttig runde i sentrum der de sjekket prisene på alle barene/vennene rundt meg. 




To min etter var Kristin i gang å argumentere.
"Hygge bør legge seg i den prisen, fordi.."


Ikke bli lurt av hennes søte ansikt.
Hun er en pitbull når hun vil.




Får hun tak, slipper hun fæen ikke taket.
Hun vant diskusjonen.
Med god margin.





Derfor måtte min eier vise henne hva som skjedde sist noen bjeffet mot han.





Nå bjeffer ikke Kristin lenger.


PS. Jeg så ingenting. Jeg vet ingenting. 
Jeg er en bar. Konstant full.





ØY. Jeg har ikke bare ustabile mennesker som jobber for meg.
Brynhild som har ansvaret for aktivitetsplanen satt å jobbet effektivt på skolen.


Hovedvekt på å finne dyktige kunstnere 
som får vise bildene sine en måned på veggen min.
Sei ifrå hvis du er den hun leter etter.





Fred ut.
Hygge




3 kommentarer:

  1. Hygge kommer til å bli sååå BRA!!!!! beste prisene i miiiiiiils omkrets!!! Gleder meg SYKT til å se hvilke kunstnere som kommer til Hygge til uka:) Hvem får den første æresutstillingen?! :)

    SvarSlett